best year ever , cause I spend it with u <3

Idag är det ju vår riktiga 1-års dag egentligen : ) men vi tjuvstartade åh firade den extra mycket ifredags , eller hela helgen känns det som. Det har varit ett helt underbart år och jag hoppas på många fler! Jag minns denna dag för ett år sedan som om det vore igår , och smset jag fick när jag satt mittemot dig hihi , jag blev så generad men så glad ^^ Jag älskar dig så obeskrivligt mycket , jag önskar jag kunde sätta ord på hur mycket but I can't : ) Alltid du åh jag ♥

gårdagen spenderade vi bara hemma , Carro åh Peter kom hit ett tag åh det är alltid lika trevligt : ) Jag fick lära mig ett åh annat om skillnader mellan tjejer åh killar vad gäller sex åh k*thet hahaha , alltso % åh hit åh dit om olika saker. Tack peter för den undervisningen ; )

På kvällen gick vi till mamma åh drack ett glas vin / drink , eller robban iaf. Jag tog 2 klunkar av mitt vin åh tyckte inte alls att det smakade lika gott som det brukar. Senare blev det King Kong , usch vad den var sorglig : ( tårarna bara rann ju , kanske jag som är x-tra känslig hehe...

Just nu håller vi på åh målar om hallen , typ sandfärgat. Jobbigt åh behöva göra det när vi ändå planerar att flytta men har man j*vliga katter så har man. Anyway det är grejer överallt åh mitt upp i allt detta så lagar vi mat ;P

nu har ni fått uppdatering så det heter duga idag - hoppas det är till belåtenhet ; )


Kommentarer
Postat av: Carro

Peter säger varsegoood:D Visst va de lärorikt:) Jag vill oxå säga Grattis på 1-årsdagen:D Pusspuss

2009-01-25 @ 22:43:48
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: E

Grattis på eran 1års dag! =)

2009-01-25 @ 22:51:42
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: E

Haha, jag har hamnat på listan över mest aktiva förstår du, och fråga mig inte hur! =)

Hur är det nu då? Vart är lägenheten som ni kanske tackar ja till?

2009-01-26 @ 10:44:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0