baby , u know how to do it!

phuu , jag vet inte vad som flög i robban men nu har vi iaf storstädat : ) tillochmed skrubbat köksluckor mm. Måste medge att jag blev lite chockad när han själv kom med förslaget , men nu är det så cleant åh fräscht : ) Jag tror mitt irritationssamtal häromdan hjälpte lite ;P Nu håller han på med maten åh jag satte mig här för åh se om det gick ngn rolig bio , Yes Man är väl den som lockar mest av de filmer som fanns. Jag var lite sugen på Allt flyter och Twiglight (stavning?) men det fanns inga biljetter till dessa åh upptäckte jag att det var en väldans massa filmer på tv idag så vi får se hur det blir med den saken : ). Sean skulle ju på krogen åh ta en/flera öl idag , det händer ju inte allt för ofta åh han fråga häromdan om vi hade lust att följa med. Får se om vi blir sugna på det? Dock ingen alkohol , det ska jag stå fast vid! Iallafall för min egen del , men jag tror att min andra halva håller med : )

gårdagen blev slapp , vi var hemma åh hade det mysigt bara. Okey vi gjorde en sak till , men jag tänker inte säga vad ^^ Jag trodde aldrig att du skulle våga älskling haha. Men det var vågat gjort må jag säga! Men jag skulle också våga ;P

På måndag börjar min sötnos jobba igen - tråkigt! Jag älskar när han är ledig : ) det är så mysigt. Men nu får jag längta till helgerna istället åh se till att ta vara på dem! Jag älskar dig snygging ♥

internet fuckar sig nu , later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0