vissa människor är elaka!

suddig bild - I know!

Gomorron , vaknade för en liten stund sen av ett lite märkligt sms - hmm Robban! ;P Men det kanske var bra att jag vakna nu så att jag hinner det jag ska innan jag ska till verru : )

kunde inte sova inatt , så jag satte på livet är en schalger jag tycker den är mysig! : ) Problemet är bara att jag går åh nynnar på den där "Aldrig ska jag sluta älska dig" i 100 år efteråt åh jag tycker inte ens om den haha.

På tal om annat så är jag väldigt glad att jag försäkrade min nya mobil häromdagen. Igår när Verro var på max med sin syrra åh E så hade ngn stoppat ner handen i jessicas ficka medan de stod i kö och snott hennes telefon - hur sjukt är inte det ? Så himla irriterande att bli av med den så , förlora kort , nr mm som man kanske ville ha kvar åh framförallt telefonen då. Och läskigt att människor är så störda att de gör en sån sak också - cepe!

nehe , nu ska jag lyfta på arslet åh bädda sängen , äta frukost , duscha mm.. - later : )

btw , ibland är det inte bra att vara så frågvis!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, den är faktist bra =) Har du funderat på att bli hurtig ? :D

2009-02-19 @ 11:57:51
URL: http://ihennesskor.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja den är ganska stadig. Lite sisådär. Ja köpte min på jysk för 800kr och det duger för mej. Det ger i,a,f träningsverk =) haha.

2009-02-19 @ 12:03:32
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0