vi ska fotograferas : )

vi somnade visst en stund efter maten - det var sjukt skönt : )

åh justja , jag skulle ju berätta att den 15 feb ska jag carro + 1 (ev peter) bli sminkade av riktiga makeup artister åh sedan fotograferas : )  jag tror vi skulle få ta 100 bilder sammanlagt! Det är visst ngt som heter modellhouse el nåt liknande som har öppnat i stan åh carros arbetskamrat hade varit där åh fotograferats åh fick sedan lämna ett namn att rekomendera åh då lämnade hon carro. Så hon fick välja 2 personer att ta med sig åh jag blev en av dem - det ska bli riktigt kul : ) Jag har alltid velat bli stylad åh sminkad av en riktig makeupartist! Så ja , thank's a lot hun : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0