Vart har hon fått det ifrån? :P

halloj , tänkte hinna med ett inlägg under dagen iaf åh det blir nog det enda. Har varit på stan en sväng , var tvungen att besöka systemet då den drickan jag ville ha inte fanns på systemet vid Coop igår. Köpte även nytt puder - finally hihi jag har varit utan det ett tag åh fått använda ett dåligt! Åh så försökte jag leta rätt på ett läppglans som är i ungefär samma färg som vånkans läppglans jag gillar. Hittade ett jag tyckte var liknande åh bad även expediten om hjälp då jag tycker att mina läppar blir så röda när jag använder läppglans åh det är just det jag inte vill , jag vill att det ska vara lite , aprikos-cream-rosa aktiga (?) (-som vånkans). Hon hjälpte mig åh väl hemma när jag testade det så var det inte alls så som jag ville - crap! Så nästa gång går jag åh köper exakt likadant som vånkans på make up store om det nu finns kvar. Vet eg inte varför jag inte gjorde det med en gång istället?

Har precis dammsugit åh dammat lite , ska straxt hoppa i duschen! Carro kommer åh hämtar oss sen då åker vi t klocket åh tar ngt att dricka tillsammans hos hennes föräldrar sen blir det K1 galan - spännande : ) efter det går vi hem hit åh förfestar lite sen blir det utgång : ) Jag hoppas på en hel lyckad kväll åh vånkan föööölj med! : )

nee nu måste jag skynda mig , men hoppas ni får en trevlig kväll allihopa! : )

Stina , vi ska inte förlova oss imorgon! haha - undra varför hon tror det :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Var jättegärna med på min debatt om Spotlife och skandaler.



Puss&Kram

Sara.

2009-02-27 @ 18:03:31
URL: http://prinsessansara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0