världens sötaste unge!



Idag så har vi varit barnvakt åt världens sötaste Phoenix. Vi tog en promenad till Ö&B och Coop. Sen var vi hemma , käkade korv med bröd åh lite glass. Jättemysigt åh han var glad precis hela tiden! Sedan kom Becca åh Sean åh hämtade oss åh vi åkte ut till restad för att fira Stina åh Janne. De bjöds på jättegod mat åh efterrätt åh jag är fortfarande proppmätt! Kanske beror på att jag nyss vräkt i mig en massa dipp åh gurka också ;P För övrigt så är jag sjukt trött åh skulle vilja hoppa i säng redan nu , men det känns som slöseri på en lördag haha : ) Nu ska jag pussa lite på min sötnos som sitter åh asgarvar åt en film han ser på tv ;P Jag uppdaterar bättre/mer imorgon , Gnite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0