vaknat på fel sida?

och vad är ditt problem helt plötsligt utan minsta förvarning ?

aja , vaknade för en stund sen är sjukt irriterad på katterna som igår fick en helt ny klösgrej men ändå inte kan låta bli nya soffan! Snart kastar jag ut dem...

idag så ska jag träffa carro åh elin (ev mli?) på stan , jag ska köpa nya underkläder/trosor , hämta ut minneskort åh kolla alla hjärtans dag present åh lite så : ) sen är det väl troligt att det blir en fika nånstans..

mår bättre idag , igår efter maten så la vi oss åh slappade lite framför tv:n sen skulle jag resa mig upp åh gå åh hämta ngt åh dricka och då blev jag helt yr - läskigt yr asso och helt illamående så det slutade med att jag var tvungen att gå åh kräkas ;s don't know why (?) men efter det blev det iaf bättre..

vi hörs lite senare när jag förhoppningsvis har ngt roligare att skriva om ;P

Kommentarer
Postat av: Leia

Det blev snyggt.



Brukade inte du ha migrän också? Vet att din mamma brukade ha det ofta förr. :S

2009-02-12 @ 12:47:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0