K1 galan på fre : )

sitter här lite halvvaken åh skulle kunna lägga mig åh sova igen känns det som - men det ska jag inte! Ska upp åh käka frukost sen storstäda , vi har besiktning på lägenheten imorgon åh då ska det väl helst vara rent åh snyggt! Inte för att det är stökigt men det behövs dammas , dammsugas mm...allt det där tråkiga...

på onsdag ska jag visst till arbetsförmedlingen på gruppinfo , det brukar ju vara så givande - not! Men det är bara att pallra sig dit för annars ställer de till med både det ena och det andra. Men det jag menar är att det hade varit roligare att gå dit om man fick ut ngt av det..

Jag längtar redan tills det blir helg igen :P dels för att R är ledig och dels för att på fredag ska vi på K1-galan och efter det festa lite , kul att Peter kan vara med en hel kväll för en gång skull : )

annars är det inte så mycket planerat denna vecka, än iaf! Har inte haft så mycket att skriva senaste dagarna känns det som , därav de tråkiga åh få inläggen I guess....-återkommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0