listen to it...

sådär , nu har jag fått i mig lite nudlar , duschat , blåst håret och plattat håret : ) att platta håret blir bara jobbigare åh jobbigare men jag kan inte låta bli att göra det heller ;P som tur är så är det inte varje dag nu utan 2-3 ggr i veckan. Förr plattade jag nog håret varje dag, förstår inte hur jag orkade ;P

sitter åh kollar lite halvt på Melrose Place , sjukt gamla avsnitt :b Jake sa ngt som fick mig att fundera: "En man litar på sin kvinna helt eller inte alls. En kvinna litar på sin man "områdesvis". Jag håller nog med , iaf om jag ska se det utifrån mig själv åh mina erfarenheter...

snart kommer min älskling hem , men bara för en stund för sen ska han träna : ) Jag åh Carro ska följa med åh kolla nån dag när han åh Peter tränar - Jaa , det låter lite lågstadienivå att vi ska sitta åh titta på våra pojkvänner hihi men jag har aldrig sett Robban boxas åh är väldigt sugen på att göra det : ) han har bett mig följa med några ggr åh sagt att jag också kan träna , yeah right som om jag vill stå där med en massa biffiga boxarboys åh träna haha , njaae då håller jag mig hellre till Friskis åh Svettis ;P

jag har hittat en massa bra låtar senaste dagarna , antar att det var när vi äntligen fick in east fm här hemma hehe ,här är iaf en av dem...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0