size 0

ooh här sitter jag halvvaken igen , inte frivilligt dock. Har sovit jättedåligt åh vaknat säkert 10 ggr inatt. Nu väntar jag  på han som ska besikta lägenheten - väldigt bra att man fick en specifik tid de skulle komma! Näe det står bara den 24/2 åh det kan ju innebära när som helst under denna dag fram till 4 typ. Jag har ingen lust att ligga nedbäddad i sängen åh sedan vakna av att de knackar på dörren så here I am , halvsur åh trött! Jag har inte tänkt på det förut , men jag är nog ganska sur på mornarna när jag precis vaknat. Så jag ska nog sluta klaga på Robban som är tyst de 2 första timmarna när han vaknat ;P det kanske jag också borde vara så jag kan bli glad åh trevlig sen : )

Gårdagen blev som alla andra vardagar rätt slapp åh seg. Jag var ute med hundarna åt mamms , sedan satt jag åh prata hos henne ett tag. Lagom tills R kom hem så gick jag också hem. Lagade mat åh kollade på en massa program på tv typ :P trist att Lipstick Jungle är slut! Såg även det där size 0. Ngn mer som gjorde det? Helst sjukt hur fort det kan gå åh hur mycket stryk kroppen tar. Jag är väldigt kropp och vikt fixerad (har alltid varit). Jag skulle mer än gärna bli av med ett par kilo men för att bli det så tänker jag typ: "träna och skippa onyttigheter" det lär ju ge ett sundare och med långvarigt resultat än att börja svälta sig själv! Jag kan dock förstå dessa personers tänkande , att man börjar med ett mål och när man uppnått det så sätter man nya åh ännu högre krav på nästa mål. Alltso när man når den framgång man ville från början så bara fortsätter man åh blir aldrig nöjd. Det är väl då det börjar bli farligt men helt ärligt så kan jag tänka mig att jag skulle kunna göra samma sak ;s inte se vart det är påväg riktigt...aja nog om detta!

Jag ska väl typ lägga mig i soffan åh halvslumra lite , jag hoppas de kommer snart så att det är över nångång! Skriver senare , Puss puss

Kommentarer
Postat av: Candra.

Såg det, o jag blev sugen på att tokbanta, men inte jäääättemycket liksom bara tills jag är nöjd ^^

2009-02-24 @ 17:56:07
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0