monday..


nu är jag hemma igen efter en jätteskön promenad , det var lite jobbigt att gå dock för det var så himla halt. Pratade av mig lite med min kära bror , vi pratade framtidsplaner , studier osv sånt som jag tycker är jobbigt då jag är jättekluven med vad jag vill göra här i livet ;P efter det gick jag förbi mamma åh fick nybakt bröd som jag nyss ätit till frukost - jättegott : ) Ska straxt hoppa i duschen men först se klart Våra bästa år...

Pyret (ormen) är lite läskig just nu , hon har precis ömsat så nu är hon lite piggare än vanligt. Hon håller på åh klättrar längs väggarna i terrariet åh hänger i växterna sen tappar hon greppet åh bara faller pladask rakt ner så det blir världens duns , det ser lite läskigt ut!

det händer inte så mycket idag , vardagar är oftast så tråkiga. Alla jobbar (utom jag;P). Så idag ska jag sysselsätta mig med att städa. Åh när min älskling tränat klart så ska jag mysa med honom hihi : )

Puss åh Kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Åh vad fint du har gjort i bloggen! :D



Hehe, mm.. Allt är super med oss.Är allt bra med er då? =)

2009-02-09 @ 13:58:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Haha, det låter ju som en bra idé kanske, beroende på hur stökigt det är =)

2009-02-09 @ 14:06:42
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har kommit av helt med gym träningen, men promenader går bara alla fall. Lätt att komma ut när man har barn. Såg bild på din blogg. Gu va jag saknar att gå den rundan runt strömmen. Jo, jag vet vart de ligger. Skönt att ni slipper flytta långt och skönt med större kan jag tänka mig.



Haft en bra helg?



kramKram

2009-02-09 @ 15:06:32
URL: http://hjartebarn.blogg.se/
Postat av: Mli

Alla jobbar förutom du? Inte jag;)

2009-02-09 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0