Jag tyckte det var jättepinsamt!

Godmorgon , jag kan inte sova i vanlig ordning! Vakna kl 3 inatt åh sen dess känns det som att jag bara legat åh snurrat! Så nu satte jag mig här en stund i hopp om att bli lite trött...

gårdagen var mysig , var åh fikade med halvars trodde det skulle bli en snabbis men det blev visst 2 timmar. Vi pratade schema åh allt mellan himmel åh jord som vanligt typ : ) Nya schemaupplägget låter iaf kanon åh att få vara ledig helger om man inte vill jobba helger ofc är guld värt för mig! Då kan man passa på att hitta på saker åh det bästa av allt är ju att jag är ledig samtidigt som min älskling då : ) det kommer iaf bli endel förändringar på halvars i år och bara till det bättre tycker jag att det låter som iaf. Sen så hoppas jag att Maria åh Cicci är med mig hela säsongen! ; ) MARIA - det blir smisk!

Maria åh jag kom överens om att vi skulle träna idag , men jag kom på att jag ska till camilla med carro mfl så jag fick tyvärr ställa in det - filåt hun! Men nu så är jag lite osäker på om jag hinner camilla också för Robbans mamma kommer hit idag åh ska få massage av min mamma åh det känns ju lite elakt att låta dem träffas själva när de bara setts några få ggr innan men det struntar Robban i för han åh P ska träna så då känner jag mig tvungen att vara där ;P

Jag köpte ny mobil igår också , den jag velat ha ett tag Samsung f480 - en rosa : ) Jag velade lite ang färg men det hade jag inte behövt för de hade bara rosa förtillfället : ) men den är inte sådär jätterosa utan sådär pärlemo-rosa el vad man ska säga. Det blev så pinsamt för jag visste hela tiden att jag skulle köpa den på telenor , eller hämta ut en ny el vad man ska säga , men jag gick in på Expert först åh kollade åh då kom det fram en från butiken åh frågade om jag ville ha hjälp. Jag ba: njae , men så frågade jag ändå lite om telefonen åh han svarade så glatt åh gick åh hämtade de färger han hade mm. Sen så gjorde han upp ett "specialpris" vilket han säkert gör åt alla men jag skulle iaf få betala 4000:- kontant för den ist för 4700:-. Så jag typ spelade med åh satt att jag skulle återkomma om en liten stund. Det jag gjorde var att gå till Telenor direkt åh köpte/hämta ut en sån telefon åh när jag sedan går ut därifrån med påsen i handen så möter jag han från expert. Våra ögon möttes för 1 sec innan jag skyndade mig därifrån med ögonen stirrandes ner i backen - jag tyckte det var sjukt pinsamt haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha fyfan va skämmigt:D

2009-02-04 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0