dolt nummer - suger!

Är man typ deprimerad om man verkligen vill göra ngt men de förslag man får duger inte (?) Idag känns som en bläh dag , jag vill hitta på ngt men ändå inte. Jag orkar inte göra mig iordning åh ta mig nånstans...haha fyfan vad jag är vidrigt slö ibland :P Man blir så sjukt förslappad av att bara vandra omkring åh inte ha ngt att göra. Jag längtar sjukt mycket tills jag börjar jobba , får lite rutiner åh förhoppningsvis kommer sova mycket bättre...

Jag är på sånt retligt humör åh det är massa saker som stör mig , såsom fönstrena här hemma , de är sjukt smutsiga men jag vet inte hur man tvättar dem för det e såna fönster med massa små rutor , alltso det går som snickerier i fönstrena + att fönstren är så dåliga att det känns som de ska gå sönder bara man rör dem! Jag stör mig på katterna som röjjer runt som dårar , på att jag vill beställa min orbitrek men det går inte förrän torsdag!

Åh ngt mer som irriterar mig är att nån tönt sitter åh ringer Robban om kvällarna , runt 11 från skyddat nummer åh inte säger ett skit eller så hör man bara en tv eller hur personen andas i bakgrunden! Jag menar , vad är det roliga liksom? Har dock våra aningar om vem det kan vara men get a life liksom. Btw så hatar jag folk som ringer från dolt nr ;P

nehe , slut på irritationsinlägg for the moment :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0