uppdatering , sthlms helgen! : )

Efter ett par få åsikter ang bloggdesign så föll jag för grupptrycket åh det fick bli leopard för ett tag : )

Vi kom precis hem från Sthlm , det har varit en jättemysig helg men tråkigt nog så går det alldeles för fort! Det var iaf kul att träffa alla igen , Cicci vill ha med mig på kryssing den 21:e feb så jag ska väl tänka över det och även se om ngn av mina vänner är intresserad! : ) Det skulle ju vara grymt kul åh spec med cicci med tanke på hur sällan vi ses! För er som inte vet så är Cicci min kära kusin! Hon erbjöd sig till och med att sponsra mig bara för att jag inte har ngt jobb haha - söto , men det ska du inte behöva! Igår firade vi som sagt pappa , alla var där åh det var jättemysigt. Pappa hade gjort 3 rätters middag åh allt var super. Farfar verkade tycka väldigt bra om Robban , farfar är lite speciell åh första intrycket hos honom är viktigt - men jag får väl anta att han gillade Robban då han kramade honom ett antal ggr , pratade massa boxning åh både han åh farmor sa att de ville att VI skulle komma åh hälsa på dem snart igen : ) Framåt läggdags var Robban lite på lyset åh jag kunde inte låta bli att skratta åt honom - min sötnos ♥

nu är vi nyss hemkomna , ska laga mat och bara dega hela dagen I guess. Åkesjuketabletten förstör verkligen en hel dag för mig , jag blir trött , dåsig , frusen åh bläh! Men solen kom precis fram åh då blir jag genast piggare , kanske blir en promenix eller nåt : ) Jag måste mysa lite med mina små tissar också , de blir så glada när man kommer hem. Atlas ligger just nu över halva tagentbordet åh bara spinner : )

skriver senare , spettan har utmanat mig här i bloggen så jag ska ta tag i det också - ni får se sen åh några av er ska jag också utmana : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0