sjukligt feta!

hmm , sitter åh kollar på 3:an det handlar om sjukt feta människor. Jag tycker synd om dem men kan samtidigt inte låta bli att tycka det är äckligt att se deras kroppar åh det är för mig helt oförståeligt hur man kan bli så sjukt fet om det inte beror på ngn slags sjukdom. Och barnen till dessa feta människor borde väl se sina föräldrar som skräckexempel men näe de beställer snabbmat för 8 pers ( 2 personer beställer alltso det) åh bara skiter i vart de är på väg! Barnen är också allvarligt överviktiga! Jaja...

har inte gjort så mycket idag , när min plutt kom hem så gick vi iväg för att leta present till S & J , jag tror vi hittat vad vi vill köpa så det får R ordna imorgon när jag ska till vånkan. Det var en slags uthomhus ljuslykta som hon dessutom hade sagt t Becca att hon önska sig för ett tag sen : )

runt halv 9 fick vi nåt ryck åh tog på oss en massa kläder åh gick ut åh gick , runt strömmen - mysigt! : ) Nu äre snart dags för sängen. . .talk to u tomorrow , Gnite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0