send ur thank's to me ; )

hm bloggen är lite skum (?) När jag än inloggad på bloggen så står det "Anonym" på alla som skickat kommentarer men om jag kollar kommentarerna utan att vara inloggad , alltso bara går in på min sida så som ni gör så ser man vem det är ifrån - alltid är det nåt som krånglar!

Solen lyser idag med , jag måste nog tro att det har lite med min önskan igår åh göra ;P När vi klev av tåget igår åh var på väg hemåt i det gråa , tråkiga , blöta vädret så sa jag till Robban: "tänk om det kunde få bli lite kallare åh att solen kom fram så det blir lite ljusare" åh vips så kom den på efm igår innan de blev mörkt åh även idag - send ur thank's to me ; )

ska snart ut åh gå med brossan åh Lizzie. Jag blir verkligen på ett helt annat humör åh sätt såfort vädret är roligare åh det är lite ljust om dagarna : ) hinner inte mer just nu men vi hörs lite senare...

Grattis till min älskade pappa som fyller år idag! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0