plans for today...

vad roligt det var att logga in åh ha fått lite kommentarer från min älskade mamma : ) Jag vet att hon läser nångång dåodå men hon skriver aldrig något ;P Och mamma , bli inte orolig eller något om inläggen är lite väl deppade eller tankefyllda dåodå , det är ingen fara - Älskar dig ♥

Igår var jag hemma hos vånkan som fyllde hela 22 år. Det var jättetrevligt åh allt smakade mycket bra : ) Fick skjuts hem runt 11 nångång åh då åkte jag hem till min lilla fis åh pratade åh pussade honom lite innan vi slocknade i sängen..

Idag blir det som tidigare nämnts Cromwell , jag hade inte tänkt att käka ngt eftersom min ekonomi inte är den bästa men för att göra vånkan glad åh för att alla andra bangar ur så gör jag det ; ) Nerå , men det blir iaf jag , vånkan , jess , emil åh så carro åh elin fast de ska inte käka! Vånkan ska hämta upp mig efter stallet så gör vi iordning oss hos henne. Hon har även lovat mig en liten drink under tiden vi gör oss iordning så det hoppas jag att hon inte har glömt bort ; )

lite jobbigt är det bara att jag mår väldigt illa förtillfället åh har gjort sen 7 imorse. Lena har haft magsjuka tidigare i veckan åh jag är lite smånervös...

nu ska jag duscha , eller lägga mig ner ett tag innan jag kräks ;o

Robban , du är det vackraste jag har åh jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0