pannkakor på gång ;P

halloj , nu är vi vakna åh har tagit oss ur sängen. Vaknade runt 11 men vi låg kvar ganska länge. Robban håller på åh ska grädda pannkakor till frukost el det får väl bli ngn slags lunch då klockan är way to mutch för frukost. Jag var sugen på en macka åh ett kokt ägg typ men Robban ville avancera lite idag. Så nu väntar jag på att det ska bli klart typ : )

massvis med snö har det kommit också , det hade varit mysigt om det hade varit lite kallare för nu är det ju redan på gång att bli blask väder åh det är det värsta jag vet! =/ annars har jag ingenting emot snö...

vet inte vad som hittas på idag , söndagar är så sega åh tråkiga! Jag är lite sugen på att träna men har verkligen ingen lust att ta mig till Friskis. Så har jag känt väldigt länge nu så därför är jag lite inne på att köpa en Orbitrek Platinum, för er som inte vet vad det är så är det en slags träningsmaskin iaf , finns på alla gym typ (lite mer avancerade men). Om jag köper en så måste jag se till att den används flitigt också , annars är det ju helt i onödan ;P Men som jag känner nu så skulle jag nog göra det. Mitt träningskort går snart ut åh som sagt det är inte alla dar jag känner för att ta mig till friskis för ett grupp-pass även om det oftast är skitroligt när man väl är där. Det är att ta sig dit (och ibland hem) som är jobbigt! Aja vi får se , ska bestämma mig tills imorgon : )

nu börjar det lukta pannkakor i hela lägenheten så jag antar att det börjar bli klart : ) - later...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0