onda ögat!

Som vanligt och som jag trott redan innan så gav mig detta gruppmöte på arbetsförmedlingen inte ett skit! Hon som höll i "föreläsningen" var hemskt dålig på att förklara och ännu jobbigare så var hon väldigt dålig på svenska (nej , jag är inte rasist el nåt på långa vägar , det bara var så). Jag ska genast skicka ett mail till min handläggare åh rådfråga henne lite ang allt som togs upp idag på detta möte...

efter ams så tog jag mig till friskis för ett medelpass - hurreeey! Det var sjukt roligt åh bland de bästa pass jag varit på , bra musik , bra drag åh jag var sjukt svettig efteråt precis som det ska vara : ) när jag kom ut hade jag ett missat samtal från halvars , Nicke ville att jag skulle komma upp åh äta glass med dem åh testa de nya smakerna ;P men hur duktig skulle jag ha känt mig då , först träna ett stenhårt pass åh sen gå åh gluffsa i mig massa glass - näe skärpning! Jag tackade duktigt nej men tackade för erbjudandet ; )

kom precis hem typ , lite små äcklig är jag förtillfället då jag inte duschat än - ska göra det nu! : )

På spårvagnen så gav jag ngn väldigt oattraktiv kille onda ögat haha , han stod åh tittade på mig med världens slemmigaste blick åh det såg ut som att han trodde han var skitsnygg el nåt. Jag trodde onda ögat skulle hjälpa med en gång men jag fick nog ge honom det ca 3 ggr innan han tycktes fatta ^^ haha. Åh sen så kom jag att tänka på hur roliga människors näsor kan se ut - jag menar inte att min är världens snyggaste även om jag tycker den är ganska söt ;P men det finns verkligen så mycket olika näsor - spetsiga , runda , långa , små , krokiga , knöliga u name it ^^ - jag är lite störd! Nehe duschen vare , vi hörs sen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0