lite stolt över mig själv!

Jag har lite problem med att välja bloggdesign, jag gillar leopardtemat men det ser lite dystert ut på nåt sätt. Jag vill ha glatt , åh ljust ;P aja vi får se...

Idag känner jag mig en smula stolt över mig själv! Att jag lyckades droppa det där bara sådär åh ta det för vad det är/var. Jag är nöjd så länge det är på lika villkor. Om situationen blir omvänd nån gång så har jag lika stor rätt som du! Visst det dyker upp små funderingar åh lite irritation om jag tänker på det men i det stora hela så känns det kanon!

Imorgon ska jag hem till vånkan åh fira henne lite smått åh äta god mat mm : ) Fredag ev Cromwell en sväng för att fira henne ytterligare men vi får se hur det blir med det! Lördag - restad åh fira S & J : )

idag vet jag inte riktigt vad som händer , om jag inte vore så förbannat j*vla slö så skulle jag ta mig en promenad ner till friskis för att träna - MEN jag är slö! =/ Jag satsar på en långpromenad ist som det känns just nu! Btw , om man skulle köpa ngn slags träningsmaskin åh ha hemma , typ en crosstrainer el nåt. Tror ni att den skulle användas flitigt då eller bara stå där åh damma efter ca 5 ggr?

Jag längtar sjukt mycket tills vi flyttar , det är så att man inte ens vill städa här hemma för att man tänker: "vi ska ändå flytta" , men självklart städar jag, efter dessa marodörkatter får man leka städerska 24/7....

Kommentarer
Postat av: Gisela

Har börjat i hageby/sylvia hehe, tar det som en början eftersom det var ett tag sen ;) Vadå rå?

2009-02-18 @ 11:36:21
URL: http://metrobloggen.se/Giselasofia
Postat av: Carro

Utav mina erfarenheter som jag sett hos andra, så står den bara o dammar efter ett tag:S

2009-02-20 @ 08:38:12
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-20 @ 08:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0