Jag tänker aldrig mer köa!

gårdagen blev mycket lyckad faktiskt , först K1 galan åh det var verkligen spännande , lättklätt åh underhållande :P En väldans massa folk åh så hög musik att jag trodde mitt huvud och mina öron skulle sprängas emellanåt (vi satt precis vid högtalare åh skit). Det var många man kände igen åh härlig stämning iaf. Efter det begav vi oss hem hit , åh då vi inte hade så mycket tid på oss att dricka så fick det bli sånt kortspel då man ska dricka utav bara helvete , jag vet inte varför men jag lyckades alltid få dricka mest åh att klunka vin är ju inte det godaste. Men en vinflaska åh 2 breezer senare så hamnade vi i en sjukt lång kö till otten - jag var nära att ge upp åh knalla hem ett antal ggr då jag höll på att frysa ihjäl åh jag hatar att vänta/köa!! Men jag stod ut så efter ca 40 min kom vi in , jag kände mig som en stelfrusen fiskpinne eller ngt men efter lite dansande så fick jag upp värmen igen : ) Men jag tänker aldrig mer köa sådär länge , det blir åh fixa vip-kort eller ringa E hädanefter! Runt kl 3 så åkte vi hem , kokade korv åh hade oss :P

ikväll skulle vi ju ha varit i lokalen med lite av min släkt mfl men det blev inget då mamma åkt på magsjuka el nåt =/ så idag har vi bara slappat typ , tog en promenad förut. Robban spelar Guitar Hero förtillfället åh så väntar vi på min bror åh hans polare som skulle titta förbi en sväng. Typ närsom hoppas jag för jag börjar bli trött...

Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0