Jag hånglade med henne?

Nu har jag ändrat min klippåhfärg tid också , skulle ju inte vara hos frissan förrän den 26:e eg men nu blir det på tisdag åh det ska bli så otroligt skönt att bli av med denna hemska utväxt! ;P

Jag ska snart äta frukost hade jag tänkt , stinas hembakta blir det åh lite yougurt. Sedan ska jag hoppa i duschen åh efter det fixa till mig lite. Ska på stan med min snygging när han slutat , vi ska leta present åh lite sånt! : )

btw så blir mina drömmar bara värre åh värre. Häromnatten så var jag åh carro konståkare - riktigt grymma också - i Norge iaf , natten efter det så var jag skatestjärna med Ryan Sheckler haha. Min dröm inatt , jaa den var ju lite udda (?) Jag hånglade iaf extremt mkt med en tjej (konstigt val av tjej också , om det nu var jag som valde). Jag förstår verkligen inte vart mina drömmar kommer ifrån. Och det sjuka är att jag drömmer ngt varje natt som jag dagen efter alltid minns? Gör ni också det?

later..

Kommentarer
Postat av: Leia

Jepp, drömmer med sjuka drömmar nästan varje natt.

2009-02-12 @ 12:53:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0