Jag fick en present : )

nu har vi varit åh storhandlat en massa mat mm , kom inte hem förrän efter 21 nångång. Men nu är kyl åh frys fulla iaf. Jag fick en present av Robban när vi var åh handla. Vi handlade på City Gross men han skulle in på Coop åh göra ngt oxå. Jag hade inte en aning om vad men sen kommer han ut med en ganska lång kartong åh säger: "En present till dig älskling". Åh vet ni vad det var ? GUITAR HERO - lite glad jag blev hihi , har velat ha det ett tag nu så det var verkligen en jätterolig present - thank's a lot hun : )

vi har precis ätit räkmacka åh Robban som för några veckor sen inte alls gillade Guitar Hero är helt inne i spelet åh har världens högsta ljud på ^^ - förlåt grannar!

nee , ska spela lite sen är det läggdags : ) btw , jag har fått en massa kommentarer från okänt folk idag , väldigt roligt : ) Idag har jag även haft mer besökare än någonsin (?) Jag vet inte vad det beror på men det är ju rooowligt!

Puss puss , sleep tight ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har me fått kommentarer från folk jag inte känner:S Varför då?? Hmm Kul som sagt:)

2009-02-27 @ 06:37:08
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: carro

2009-02-27 @ 06:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0