Ja , jag tycker synd om mig själv! ;P

hallo , sitter här med en frukstansvärd mensvärk. Ipren känns numera som att käka godis för är det inte mensvärk så är det oftast huvudvärk! Jag ska nog gå åh kolla min syn igen , det kan ju förändras betydligt märkte vi ju på Robban. Jag ser inte dåligt eller så men jag vet inte om jag kanske typ skulle behöva glasögon när jag tittar på tv , sitter vid datan osv. Eller glasögon skulle jag aldrig ha , linser isf! Okey om det bara behövs vid tvtittande åh så , då kan jag väl stå ut med att vara glasögonorm hemma , men inte offentligt ;P Men men , vet inte ens om det är ögonen som är problemet. Det kanske beror på mina matvanor , att jag typ inte dricker ett skit osv , kanske ska testa en förändring där först!

Imorgon ska jag till frisören åh det ska bli otroligt skönt , efter det ska jag tvätta ett stort berg av tvätt =| minns inte när det var så mycket tvätt sist - phuu!

jag känner mig lite lättirriterad idag , inte sugen på att göra något , välkommen tjejveckan! :P

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0