It's gone..

Jaaa , äntligen är min hemska utväxt borta åh mitt hår ser fräscht ut : ) det var välbehövligt!

Efter frissan så åkte jag hem åh började tvätta (håller på än) sen kom carro åh vi käkade lite mellis (frukost för min del då jag inte hann det imorse) pratade en massa , jag tänker dock inte avslöja vad vi pratade om men vi var iaf VÄLDIGT öppna mot varandra haha åh det känns grymt skönt att ha ngn man kan prata med om allt även om det är pinsamma, jobbiga saker ,  eller vad det nu än kan vara. Jag kan såklart prata med Robban om allt men i detta fall menar jag en tjejkompis! : ) En sån borde alla ha!

Sen så funderar jag över människor eller ska jag säga tjejer (?) som inte fattar vinken! Jag blir så sjukt irriterad. Som om man inte fattar att det är du gångerna innan också - jävla nörd seriöst!

Jag behöver avreagera mig!;P later...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha jaa öppna va vi.. De behövdes:P

2009-02-20 @ 08:35:39
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-20 @ 08:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0