ibland är rubriker jobbiga!

sitter hemma hos carro åh peter förtillfället , de käkar just nu åh skulle bjuda mig också men jag har bestämt mig för att vara nyttig nu åh då passar inte pommes åh hamburgare så bra ;P

var på stan en sväng innan jag knallade hit , lämnade tillbaka kjolen jag köpte ifredags då jag kom fram till att jag inte gilla den spec mycket åh inte kommer använda den! Sen så hade jag tänkt gå åh hämta ut en ny mobil för nu är det feb åh jag får göra det meen då hade telenor stängt idag pga utbildning - morr! Så jag får väl bege mig till stan imorgon igen. Ska även leta födelsedagspresent till pappa , vi åker upp till sthlm på fre - sön åh ska fira honom : )

Jag har ju glömt att berätta om lördagen. Vi var först hemma hos oss , käkade åh lite så sen bestod kvällen mest av ett himla skrålande till lips - martin var helt galen! Sedan blev det utgång , otten var ju vad vi planerat men denna lördag var de visst extra stränga med sin 20-års gräns vilket resulterade i att ett flertal av de som var med inte kom in. Så då gick vi alla till hugo istället! Det var helt okey fast jag avskyr musiken åh tycker folket är lite halvskumma...Lyckad kväll iaf med en hel del oväntade och roliga bekännelser ;P

igår blev det bio med min sötnos , I taket lyser stjärnorna. Har läst den boken för länge länge sedan åh tyckte den var grymt bra men det tyckte jag dock inte om filmen. Den var helt okey , men inte vad jag förväntat mig!

sjukt att ngt en person säger , en person man dessutom inte borde lyssna på överhuvudtaget kan såra en så mycket? Det kom som en käftsmäll. Jag vet att jag inte borde tagit åt mig , men det är svårt att låta bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0