gårdagens födelsedagsfirande!

Ja , igår firade vi som sagt Carro som fyllde år. Det var supertrevligt åh allt som bjöds på var verkligen supergott! Carro måste ha den roligaste , skönaste åh mest välkomnande familj som finns : ) det var jättemysigt iaf. Framåt 12 så drog vi oss ner mot stan för utgång , tyvärr så gick vi till olika ställen men det var ju planerat redan innan så!

Jag åh Robban gick iaf t otten , där var Erica , Rasse mfl. Otten var verkligen superfint men jag är verkligen missnöjd med deras "nya stil". Nu mera får man inte ens ha keps på sig för då dyker vakterna på en , musiken igår var inte alls som vanligt , det var typ house / radiomusik! Allt det jag gillar har liksom försvunnit. Killar med baggiejeans , en snygg t-shirt åh keps är typ det hetaste som finns (enligt mig) alltso precis så som min älskling klär sig åh det får inte förekomma längre - så sugit! Musiken kan man ju hoppas berodde på Dj D som spelade igår (har aldrig gillat hans musik). För om stora dansgolvet inte kommer spela , hiphop , RnB , reggaeton längre så har Otten verkligen tappat allt enligt mig! Aja nog om det , vi hade iaf ganska kul : )

Det var som roligast hos fam Fredriksson iaf : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0