chokladpennor ;P

usch idag är det Fredag den 13:e och skrockfull som jag är så är jag alltid lite smånervös denna dag! Jag har väl inte direkt varit med om ngt - än?! Men denna dag är en sån dag då jag skulle vilja låsa in mig själv åh alla jag bryr mig om åh endast kolla på film åh göra helt ofarliga saker typ haha : )

Men det ska jag inte göra för ikväll ska vi fira carro. Jag åh Robban e bjudna hem till hennes föräldrar (större plats där) på middag åh lite så. Vi har inte planerat ngt efter det direkt men man vet aldrig , det kan bli utgång. Jag åh Robban känner oss dock inte jättesugna på det men efter lite dricka åh sånt så kanske man gör det - vi får se : )

igår var vi på stan , käkade pastabuffe på Robbans stammisställe ^^ det var riktigt gott faktiskt! Sen köpte vi present , alkohol mm. Sen fick jag gå omkring själv en stund för att R skulle köpa Alla hjärtans dag present åh jag är ju inte lite nyfiken nu efter att han gått åh retats åh gjort mig nyfiken ;P Han slängde tillochmed påsen så att jag inte skulle kunna snoka reda på vilken affär han handlat i haha - damn ;P

Vi köpte även en annan intressant sak , chokladpennor - de ska alltso användas som "kroppsmålning" och sedan kan ni ju gissa hur man ska "få bort det" hahaha...

nehe , om man skulle försöka somna om en stund - later people...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0