besök hos studievägledare!

yes , idag drog min kära bror med mig på besök hos sin studievägledare. Jag har ju varit lite inne på att läsa till specialpedagog , eller speciallärare. Men det var iaf som jag trodde. För att få läsa till specialpedagog så måste man först gå lärarutbildningen på 3 år , sedan jobba minst 3 år som lärare och efter det får man läsa till specialpedagog som är 1,5 år - hallåååå jag hinner ju bli 100 innan jag får börja med det jag vill isf. Det känns liksom för långt bort åh jag har verkligen inte lust med det även om jag jättegärna skulle vilja läsa till specialpedagog! : ( hm , jag ska tänka lite iaf...man kan ju alltid söka som sagt...

annars har det inte hänt så mycket idag , jag var ute åh gick med brossan åh lizze (hans hund) förut - hon var helvild på himpafältet :b sen gick jag hem åh fixade färdigt Robbans Alla hjärtans dag present som jag btw vill ge redan idag hihi! Men jag ska försöka hålla mig tills på lördag...

nu tänkte jag sätta igång med maten så den är någorlunda klar tills R kommer hem : )

talk to you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0