Bättre utan ; )

eftersom jag som vanligt inte kan somna om direkt när R går så får jag väl bjuda på ett inlägg åh hoppas på att jag blir trött efter det ;P

Jag har haft en underbar helg , fredagen har jag ju berättat om och likaså lördagen (halva iaf). Det var ju Alla hjärstans dag åh jag har aldrig haft en mysigare alla hjärtans dag vad jag kan minnas. Den var perfekt. Framåt kvällen där så blev vi iaf lite småsugna på att hitta på ngt , min bror ringde åh de var på saliga munken åh hade käkat. De skulle fortsätta kvällen med lite öl osv så vi valde att joina dem. Det var trevligt även om Svea dit vi fortsatte efter saliga munken verkligen inte är mitt/vårt favoritställe. . . Jag lärde mig lite mer om Black Jack också åh skulle jag nångång få för mig att testa åh spela själv så skulle det nog vara farligt , jag skulle nog inte kunna sluta :P

igår var vi bara hemma , myste med täcket i soffan framför Beck åh bara chilla typ : )


btw , chockladpennorna var ingen hit - de smakade verkligen gammal , billig choklad el nåt haha. Bättre utan! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0