Alla Hjärtans Dag <3

Jao , idag är det ju Alla hjärtans dag som ni säkerligen inte missat : ) Jag hade världens mysigaste morgon. Vaknade åh gick till mamma för att hämta lite grejer vi hade i hennes frys (då våran är minimal åh vi oftast måste lämna lite i hennes). När jag kommer tillbaka hem så är Robban borta (HMM?). Jag lägger mig i sängen åh kort därefter så kommer han hem igen med nybakt bröd , 2 vaniljhjärtan och 10 superfina röda rosor - aaah han är världens sötaste!

Sedan åt vi mysfrukost i soffan åh öppnade våra paket. Jag fick jättefina underkläder - åh hur sköna som helst var de! Jag brukar ha svårt för åh hitta sköna bh:ar i min storlek men detta set var verkligen perfekt åh jättefint! : ) Jag höll dock på att dö när jag fick reda på priset , jag kunde inte låta bli att fråga när han berättade vart han hade köpt det. Jag har nog iaf aldrig ägt så dyra underkläder ;P

Nu håller vi på åh förbereder maten , vi ska äta 3 rätters åh det ska bli hur gott som helst! Annars kommer nog kvällen mest bestå av en massa mys , melodifestivalen åh lite sånt! ; )

Vad ska ni göra denna mysiga dag? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0