Vad i H*@lv*£# är detta..

Jobbade min sista dag igår. Tiden gick sjukt segt och jag var glad att det var min sista dag. Jag är så fruktansvärt trött på själva yrket , att servera glass till griniga människor! (Okey , endel är supertrevliga men det känns som majoriteten är bittra och bara helt tvära. Synd synd). Mådde hyfsat på jobbet men när jag kom hem kände jag mig jättedålig igen , illamående , frös mm. Idag känner jag mig typ febrig igen och ännu mer förkyld. Vad är detta (?). Jag vill träna och vara pigg å frisk ffs!

Skulle åkt till ams och anmält mig som arbetssökande nu kl 9. Men jag mår inte så att jag orkar. Skickade ett mail till min handläggare och hoppas att det går lika bra att anmäla sig genom mail, tror jag gjort det förut (?)

Ikväll är planerna att Carro & Peter ska komma hit å käka , spela buzz mm. Jag hoppas jag känner mig piggare tills dess. Och imorgon ska vi på kräftskiva (IGEN) hos Robbans mamma & J. Vet inte alls vilka som kommer dit men det blir säkert trevligt. Ingen alkohol för mig dock...

Ringa vonkan nu , sen försöka sova lite..

Kommentarer
Postat av: jess

svininfluensan?:O ;)

2009-08-28 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0