Tell me how come ?

Ledig och fyf*an så skönt! Igårkväll efter jobbet så kom Robban åh mötte mig sen mötte vi gänget på stan. Kollade på Rix Fm festivalen och gled runt en sväng. Det är sällan vi träffas "hela gänget" men vid dessa tillställningar håller vi fortfarande ihop och det känns väldigt kul! : ) Det finns inte riktigt tid längre (eller är det de som är problemet till att vi inte ses?). De enda jag/vi träffar regelbundet/ofta utan att behöva planera åh ha oss det är Carro & Peter. Resten träffar man nästan bara vid speciella tillfällen - det är lite synd! Men men alla har fullt upp med sitt eget , barn , jobb , djur osv. Antar att det blir så när man växer upp åh blir äldre dvs får ett helt annat sorts ansvar. Vonkan min sugapie , hon har ju verkligen fullt upp heeela dagarna. Den stackaren är ju inte hemma förrän 21 om kvällarna. Men henne kanske man träffar lite mer nu när jag slutar jobba , kan haka på henne till stallet osv... jaja nog om detta..

Ska göra mig iordning lite snart. Ska möta Carro mfl på stan och gå en sväng på marknaden å lite sådär. En sväng till systemet blir det också för imorgon ska vi ju på mamms kräftskiva (vi åker dit redan ikväll). Hoppas det blir trevligt trots att hälften bangat ur. Det ser ut att bli mestadels folk i vår egen ålder. Stackars mamma & M...


PUSS ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0