Sömnlös natt..

Hello , nu är jag pigg å vaken. Sovit som en kratta för att den minsta herren i huset = Vidar stod med bena i kors redan vid 02:00 å ville ut å kissa - suck. Sen hade jag problem med att somna om. När jag väl gjort det fick den största herren i huset = Robban för sig att ta upp hela sängen , klänga som bara tusan på mig å mumla lite i sömnen så då vaknade jag igen. Somnade om till 6:30 å då ville Vidde ut igen....

Torsdag idag , den här veckan har gått fort å det känns väldigt skönt med tanke på att jag har stängningsvecka. Men det har inte varit så jobbigt att stänga som jag hade trott. Det som är mest jobbigt är att jag å älsklingen ses ca 2 timmar på kvällen sen somnar man liksom. När jag vaknar då är han på jobbet , sen när jag går t jobbet så kommer han hem typ. Så nu ser jag fram emot långhelg : ) Jag är ledig lör , sön , mån o tis. Ska bli jätteskönt. Vi åker ut till mamma å M imorgon kväll efter jag slutat , ska vara hundvakt på lördagen åt alla små busar. Hoppas på bra väder så att man kan sola å bada. Carro ska komma ut en sväng också. På kvällen blir det att käka kräftor å mysa! Vi stannar nog enda till söndagen skulle jag tro...

Imorgon ska jag till Jess (min frisör) åh färga bort min utväxt dvs göra en massa blonda slingor + klippa mig ytterst lite! Jag hatar att klippa mig , bara 2 cm är hemskt att klippa bort fast jag säkert skulle behöva klippa en 7 cm kanske (?) Att vara nyslingad känns också helkonstigt när man gått med lite utväxt ett tag , det brukar kännas bäst efter ca 2 veckor! : )

Jädrar vilket inlägg , om allt å inget. Nu ska jag gå å handla kattmat å champinjoner Pusse ♥


Me last week before wooork!

Kommentarer
Postat av: M

Älskar att läsa långa inlägg. Keep up the good work! Ses ikväll :)

2009-08-06 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0