Sista minuten..

Godmorgon people! Vaken för 2:a gången denna morgon. Kunde inte somna om när Robban gick vid 7 så var vaken en stund sen gjorde jag ett nytt försök att somna om. Lyckades men vaknade av ett sms , det var mamma som nu är på kurs , hon var arg för att hon hade glömt gympaskorna hemma och dom är väl bland de viktigaste av allt på hela kursen - stackars mamms!  Somnade om och vaknade av ett 2:a mess , det var Candra och messet löd - "Tjoo Bre" haha. Steg upp med ett leende på läpparna men funderar på att lägga mig igen :s jag mår bättre men är helt matt och har huvudvärk. Hade velat gå till jobbet idag men det var nog tur att jag sa ifrån om det , tror inte jag hade orkat stå där hela dagen faktiskt. Men imorgon hoppas jag kunna gå , det är min sista dag som Halvars-Emelie då. För denna säsong iallafall , men jag hoppas föralltid (?). Jag vill ha ett annat jobb , ett året runt jobb , ett fast jobb...

När jag vaknade förut hade min piercing lossnat , förstod att den skulle göra det. Jag bytte till en ny häromdagen och jag lyckas aldrig skruva dit kulan tillräckligt hårt. Den är så liten och det är sååå pillit! Hittade kors i taket kulan bakom sovrumsdörren - lite tur!

Nu ska jag kolla lite resor. Jag å Robban planerar en sista minuten runt den 5:e sept. Men han är så ivrig och vill boka nu nu nu. Så ska se vad som finns...

adjö

Kommentarer
Postat av: C*

Vilket innebär att du INTE kommer följa med o hämta Dixie :@

Mupp ^^

2009-08-26 @ 15:13:48
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0