Kräftskiva tonight

På tal om lite roligare saker än det tidigare inlägget så är vi iallafall hos mamma nu. Kom hit runt 22 igårkväll och jag ångrar faktiskt inte att jag missade gårdagens festligheter i öltält osv. Det spöregnade ju hela kvällen och natten!! Det räckte med en tripp på dagen tillsammans med Carro , hennes mum , Camilla och Elin åh lilla Amanda som btw är världens gosigaste!  : ) marknaden var snabbt avklarad , samma som alltid liksom..

När Robban kom hem drog vi ner en sväng till. Fast inte på marknaden utan till stan bara. Jag ville hitta ngt att ha på mig ikväll på kräftskivan. Hittade en tröja och ett par tuffa leggings + en bh. Det var fina saker men jag kände ändå att jag typ panikshoppa. Och tack älskling som protesterade och inte lät mig betala själv! :b

Kräftskiva ikväll alltso , jag hoppas det blir riktigt lyckat & roligt! : )

Kommentarer
Postat av: C*

Say what?

Spelar du fotboll? =D



Att det va du som kommentera fatta jag, jag trodde du kommenterat från din mors namn nånstans o glömt ändra bara =p

2009-08-22 @ 11:04:38
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0