Jag tycker inte om ovisshet!

Nu har jag varit på AMS och "påanmält" mig igen. Jag får ångest bara av att gå in där. Jag tänkte vara där i god tid= lite innan de öppnar kl 9 för att kanske få hjälp lite snabbare. Jaha 08:45 stod jag där utanför och så har skiten ändrat öppningstid till klockan 10 - MORR! Inte lite sur vandrar jag upp mot stan som inte heller öppnar förrän 10 och undrar vad fan jag ska ta mig till. Ringer Carro och hoppas att hon är hemma och ledig och till min lycka så var hon det. Så jag gick dit en stund...

Skulle ha tränat men orkade inte gå omkring på stan och vänta 1 timme på att passet skulle börja så jag åkte hem istället. Känner mig på lite halvdåligt humör pga all ovisshet som nu dyker på mig igen...

Har nyss tagit ett varmt bad och nu ska jag bara slappa en stund. När Robban kommer hem ska vi ev på stan en sväng. Jag känner att jag måste göra nånting , vadsomhelst!!


Kommentarer
Postat av: mor.

hoppas detordnar sig med jobb snart....varför fick du förresten inte vara kvar på halvars sept ut?? puss.

2009-08-31 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0