Jag längtar lite..

Nu har vi varit på stan en runda , det är sällan man är kvar tills stan stänger och dom börjar dra ner gallren för ingångarna. Jag köpte en bok , en almanacka , ögonfransböjare , pensel för ögonskugga , sminkborttagningstvål - hms tror det var allt (?) Robban köpte också en bok , jag vet inte vad som har hänt med honom men han har blivit läs-tokig och har nu smittat mig till att köpa en bok som jag ska börja på ikväll : ) R köpte även MarioKart till mitt nya Nintendo Wii hihi , så det ska vi väl testa straxt.

Har tänt en massa ljus i lägenheten , väntar på att Lipstick Jungle ska börja. Ser fram emot hösten lite faktiskt. Att få tända en massa ljus i kylan , dricka teé och bara mysa. Jeppjepp , men nu ska jag pussa lite på min snygging!

Imorgon ska jag träffa vonkan , luncha och hjälpa henne flytta Bullen (hennes häst) mm.

Seee yaah..


Kommentarer
Postat av: Leia

Kommer ihåg att vi ibland snackade om din födelsedag. Tror det var i så fall för du fyllde dagen före Rudolf? Och dagen efter Jonna. =)

Kram kram

2009-08-31 @ 20:54:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: M

Jag köpte med en almanacka igår :D Woho! Nu ska det planeras :)

2009-09-01 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0