Inte så sugen..

Halloj! Är inte jättebloggsugen just nu men tänkte göra ett försök ändå : ) kräftskivan ilördags blev lyckad. Goda kräftor , god dricka, trevliga människor. Kul att lära känna M´s döttrar lite mer också..

Igår när vi kom hem så hyrde vi 2 filmer. Fired Up och Slumdog Millionare båda var bra. Så det blev en riktig slapp åh mysig kväll tillsammans med världens bästa Robban och Vidar ♥

Idag har jag tränat , trots halsont. Kanske inte var det smartaste men jag kunde inte låta bli. Sedan åkte jag hem och tog ett långt åh varmt bad. Tiden sprang iväg och sen var plötsligt R hemma : ) vi har nyss varit på ÖB en sväng å handlat lite små-skit. Vidde fick en boll som piper och jag har nog aldrig sett han så glad ^^ frågan är bara hur länge vi orkar lyssna på "pipandet"..Nu är det matlagning som gäller...


Vidar softar ute hos mamma : )


Kommentarer
Postat av: C*

Hjärtat.. Jag har märkt att Vidde nästan alltid spretar med benen sådär (iaf på kort).. Kan det vara så att han kollat för mycket på hur u beter dig ;)



Puss xD

2009-08-24 @ 23:28:18
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0