Inte bara jag som drabbats!

Googlade på idioten som höll på att messa mig ifredags efter artikeln i NT. Då kom det upp en blogg , en 21-årig tjejs blogg. Hon skrev om en kille vars namn var samma som han som messat mig. Han håller på och terrar henne också , har gjort det i några veckor nu och han skriver nästan exakt samma saker till henne som han gjorde till mig! Det låter nästan som att han skulle ha "färdigskrivna" sms som han skickar runt till brudar han tycker är snygga!

Jag känner mig inte ett dugg rädd för idioten längre. Jag får mer en känsla av att han är lite utvecklingstörd el nåt. Han skrev skitkonstigt , kunde knappt formulera meningar osv. Till mig upphörde ju messen samma dag , kanske för att jag hotade med att anmäla honom o sedan slutade svara fast han fortsatte bomba min telefon med mess. Eller var det kanske pga ett visst samtal. Jag blev iallafall av med honom och känner/kände då att jag inte tänker göra nån grej av detta. Men när man nu får veta att det här typ är hans stora intresse då undrar jag om man borde göra ngt åt saken?!

Aja , vi får se vad som händer..

Om ni får ett mess som låter såhär:

" Hej! Vem är du? Har ditt nr utan namn. Har vi setts på en fest kanske? Undrande kille

Då vet ni att det är han , för det är så han börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0