Ibland räcker inte tiden till..

Godmorgon! Ska snart lämna vidde hos bror och sedan ta mig till jobbet. Usch , jag vill inte jobba! Jag vill träna. Men idag ska jag ha "vilodag" det är ju inte bra att träna varje dag sägs det. Grejen är bara att jag inte kommer kunna träna imorgon heller för att jag jobbar till 19 och direkt efter det ska jag möta en massa och kolla på Rix Fm Festivalen.  Och på fredag blir det säkert stan / öltält eller ngt efter jobbet också. Lördag kräftskiva hos mamma & M. - aja..

Augustifesten är rätt överskattad enligt mig , det var roligare när man var mindre. Visst att det är kul att det händer ngt i vår stad men det är samma sak varje år eg och så en massa "fejkfulla" fjortisar överallt - suck!

later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0