I was mad! :P

Igår när jag kom hem från jobbet var jag svinsur på allt. På A-kassan (läs inlägget nedan) på fastighetsägare oooh! Jag la intresseanmälan på 3 lägenheter igår som låg väldigt centralt. En av dessa fastighetsägare ringde upp mig redan igår vilket var chockerande då de alltid brukar vara så sega på denna bostadsgrej. Han frågade om vi var intresserade åh ville titta osv. JAA , jättegärna liksom. Sen säger han: Ja juste , jag såg att ni hade husdjur vad är det för djur? Jag: hund och katt. Han: ahaaa , okey. Ne det går ju inte jag har ju lovat att hålla det huset djurfritt. Okey om det hade varit ett akvarium eller en liten undulat! OHhhHhh , jag blev så j*vla sur åh hade god lust å säga till han att köra upp den där undulaten nånstans sen så la vi på. Va fan stör det ngn annan för om vi har djur. Katterna är innekatter och ingen skulle någonsin se dem.

Lite orolig över att vi inte ens skulle få en chans på lägenheten jag skrev om igår med öppen spis osv ringde jag till bostadsgrejen idag direkt när jag vaknade åh frågade om det var vanligt att dessa privata hyresvärdar inte tillåter husdjur. Men det var det inte sa kvinnan jag pratade med, hon sa att de hade en som inte ville ha katter i sin fastighet. Annars visste hon ingen annan som inte ville ha djur. Så nu andas jag ut lite och hoppas hoppas hoppas på att höra ngt om den där lägenheten!

Bättre väder idag iallfall. Ska förbi Friskis sen åh hämta höstschema (om det finns än) och fråga lite saker. Sen jobb 16-stäng!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Min brorsa åkte in till sjukhuset igår kväll men bröst och ryggsmärtor :( men han är hemma igen så det var nog inte så farligt som det lät..

2009-08-13 @ 10:24:31
Postat av: Candra

Åh, ta ett åt mig med :D

2009-08-13 @ 11:10:48
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0