I can´t move :P

Aaoowwtscch , idag är jag inte lite mör i kroppen. Otränad som få körde jag gärnet på ett medelpass igår och idag gör det ont överallt. Värst i armar och bröst. Brösten känns ungefär som när jag hade opererat mig :s ålade mig ur sängen imorse och tänkte att lite (mycket) träningsvärk inte skulle få hindra min träning idag så på med kläderna , packa väskan och sedan bar det av mot Friskis för ett pass igen : ) idag var det ett jätteroligt pass , världens tempo - det gillar vi! : ) Hade dock konstigt ont i magen hela passet så det + träningsvärken gjorde att det tog emot lite , men roligt vare : )

Nu är jag hemma , har käkat lite lunch och tänkte pumpa volymen på stereon för att få lite städlust (?) När Robban kommer hem ska vi laga middag , lax åh hans doooda kalla sås : ) eller vi & vi jag gissar på att det blir han som lagar maten. När det kommer till att laga fisk åh grejer så tar jag hellre disken efteråt. Och så ska vi ta en långpromenix med Vidde ikväll. Jag tänkte få lite fart på Robban nu också , så kanske det leder till att han blir sugen på boxning igen : )

Jobb imorgon , jag har totalt 6 pass kvar nu om jag inte blir inringd ngn gång i sept om det skulle behövas. Men det känns riktigt skönt att bara ha dessa pass kvar faktiskt. Såklart jag vill jobba och jag trivs jättebra på halvars. Meeen jag är trött på själva jobbet nu , att servera glass , stå där hela kvällarna mm.

Vi planerar en sista minuten nu i början på sept också , ev till Grekland : ) Jag har känt mig lite off ang att åka utomlands , vet inte varför. Jag brukar vara helt extas bara "åka utomlands" kommer på tal. Men nu känner jag att , fan så skönt det skulle vara. Bara jag & världens bästa R , sola , bada åh bara njuta av varandra - kan ju inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0