I can do it by myself..

Har nyss satt igång 2 maskiner tvätt , det var inte planerat men gick förbi å såg att det fanns tid så why not?! Tvättar alla mattor så nu ska jag passa på att dammsuga grundligt annars svänger jag bara förbi mattorna ;P och så tänkte jag svabba / skura / tvätta kalla det vad ni vill golvet. Men innan detta ska jag bädda rent i sängen och sätta på skithög musik (förlåt mig grannar). Jag ska skråla till Hush hush och Kent som jag numera fått nåt slags beroende av. Jag har förut i stort sett hatat Kent. But not anymoore ; )

Nu har jag övervägt Friskiskortet , betala kontant eller på Autogiro varje månad och det blev betala kontant : ) Om man väljer Ag så måste man binda upp sig i ett år och då betala 234:- / månad. Så jag betalar 1500:- för 6 månader istället..
Jag valde Gym-och pass...så nu ska mamma få instruera (stavning?) mig på gymmet så att jag lär mig alla maskinerna. Hon är "gym-instruktör" där förstår ni..

Ne nu ska jag sätta lite fart : )

Kommentarer
Postat av: Candra

Kent is the shit ;)

Hatade oxå dom förut, men inte numera =p

2009-08-14 @ 10:46:10
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: mamma

blir snart :)

2009-08-14 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0