Happy B-day to me soon : )

Btw , visste ni att jag fyller år på söndag (?) Nee tänkte väl det ;P Jag blir hela 22 år - usch där kunde det få stanna ett tag. Man börjar ju fan närma sig 30, haha nevars. Jag har ingen åldersnojja faktiskt. I don´t care än så länge.

Av min älskade mor har jag redan fått min födelsedagspresent. En cykel och det var det mest välbehövliga jag kunde få. Helt perfekt. Nu kan jag cykla o träna mm istället för att gå när man är dödstrött efter att ha tränat. Och så slippa spårvagnen som bara kostar en j*vla massa pengar och är sjukt irriterande!

Funderar på födelsedags fest . Peter föreslog födelsedagsfest+inflyttningsfest eftersom vi inte hade ngn när vi flytta in :P Vi planerar ju dock flytt igen men skitsamma :P

Kommentarer
Postat av: C*

Nej det får ni fan vänta med iaf tills helgen efter du fyllt !! Eller btw, tills helgen efter det ^^

Haha

Puss

2009-08-26 @ 15:12:38
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: helena

ingen/dålig sändning här på Värmdö testar imorrn igen.jag mår bra iaf,hoppas ni oxå! pussar.

2009-08-27 @ 22:25:07
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0