Getingstucken =/

Tusan vilken mensvärk jag har =| phuu. Har varit ute å gått i 45 min. Kändes bättre medan jag gick men nu känns de lika ont typ. Det blir väl att knapra Ipren all day I guess. Jahapp , jobb idag igen som gäller. Helgen gick alldeles för fort som vanligt. Gårdagen spenderade vi vid poolen , jättehärligt  : ) precis innan vi skulle åka hem så plocka jag lite körsbär å blev getingstucken i foten - FAN så ont de gör. Det är flera år sedan jag blev stucken så jag hade glömt bort hur ont det verkligen gör! På hemvägen blev det en glass på Halvars , sen åkte vi hem å chilla bara...

Nehe , nu ska jag tvinga i mig ngn frukost. Är inte alls sugen =|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0