Fuck this day..

Vi fick inte ens visning på lägenheten som jag hade så stora förhoppningar på. Blev j*vligt besviken men det dyker väl upp fler så småning om hoppas jag! Men just nu finns det inga lägenheter som faller mig/oss i smaken känns de som.

Irriterad som f*an på Robban är jag också. Vad jobbigt det är att att vara arg på å "osams" eller vad man nu ska kalla det vi är med den man älskar. Jag har också svårt för att släppa saker på 2 sec åh bli glad igen så det är alltid jag som gör att grälandet varar längre än det kanske skulle behöva. Jag behöver tid att sura av mig...OoooooH!

Tränat har jag iallfall gjort och det var hur kul som helst. Ett träningspass är egentligen väldigt avkopplande även om det är jobbigt som bara den. Men under ett pass så fokuserar man endast på att träna å tänker inte på en massa annat och det är väldigt skönt. Ska träna imorgon också...

Hungrig som f*n är jag också , ätit ett kokt ägg, en halv macka och ett äpple på hela dagen och klockan är 16:47 nu. Så ska rycka upp mig å börja med maten nu innan jag svimmar eller ngt..

Kommentarer
Postat av: M

Det är bara att hålla ut, till slut hittar ni eran drömlägenhet :) Cheer up beauty!

2009-08-17 @ 20:16:16
Postat av: Helena.

ät ordentligt....kram.

2009-08-17 @ 21:10:16
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma du kommenterar från min blogg adress. Den står kvar för att jag använt din dator. Kryssa ur "kom ihåg mig" rutan...

2009-08-17 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0