Forget about..

Forget about the people from your past,
cause there's a reason why they didn't
make your future..


Halloj igen! Det blir varken bio eller butler´s ikväll. Bion vi ville se hade slutat gå och det fanns inga andra som verkade bra. Så då blev jag lite off på middag ute också. Istället blir det 3 rätters hemma som min älskade håller på med just nu , det är ju nästan mysigare c(= å så är han världsbäst på att laga mat hihi..

Det har änsålänge bara varit en helmysig dag med R , "kalas" får det bli i veckan nångång när mamma är hemma igen åh allt. Känns inte så viktigt eg men ngt måste man väl styra upp...

Imorgon ska jag till AMS och anmäla mig som arbetssökande igen , usch det känns lite jobbigt! Men men , det är bara att söka på som en idiot , bara hoppas det finns något å söka! Just nu ser det rätt mörkt ut men det kommer väl. Efter det så tänker jag träna , min förkylning är inte helt väck men jag orkar inte vänta på den mera nu.

Min dator är lite lustig , Peter försökte hjälpa mig att få hem MSN i fredags men det går inte (?) Blir såå sur och jag förstår verkligen inte varför det inte går. Men iaf då gjorde vi några windows-uppdateringar eller ngt och nu är allt lite annorlunda. Spec när man trycker upp en internetruta :z och så nu när jag bloggar. Det går inte välja att ha en text el bild i tex mitten och sedan resten av texten till vänster. Flyttar man en sak t mitten så hamnar allt där - MORR! Candra hjälp? Du kan ju såntdär hihi...

Sist men inte minst , tack  för alla gratulationer sweeties! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Molle ringde flera ggr igår,men du svarade inte, han ville gratta dig !puzzzz.

2009-08-31 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0