Den låter perfekt! : )

Hiho. Lägenheten igår var jättefin , mysig åh stor. Men den hade sina brister tex badrummet och tvättstugan. Vi har trots detta velat som idioter över vad vi ska svara Ja/Nej (?). Men nu har vi bestämt oss för Nej! Jag vill att det ska kännas 100% rätt denna gång , iofs det kanske det aldrig gör riktigt men jag tror att när vi hittar vad vi vill ha så känns det mer rätt än det gjorde på tex den vi kollade på igår. Har suttit åh kikat runt en massa. Hittat en som låter perfekt:

Högt i tak , fiskbensparkett i vardagsrum och öppen spis. Ny spis , kyl/frys mm. Centralt och billigt!

Det skulle vara toppen om man fick gå åh titta på den så nu bara väntar åh väntar vi xD men jag vill inte ha för höga förhoppningar (vilket jag alltid har/får). Vi får se...- håll tummarna ; )

Idag har jag inte gjort ett skvatt känns det som. Var åh handla hundmat med bror min på Grizzly eftersom Vidar matvägrar. Men den dyra maten jag köpte nu slank tydligen ner så jag hoppas han fortsätter tycka om den?! Ska försöka städa upp lite , sen göra mig iordning för jobbet 16-stäng today som vanligt. Men stäng är ju nuförtiden inte senare än 21 så det gör mig lite gladre : ) Ha en bra dag suckerssss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0