cause we had it , we were magic..

Hey you over there! Waazz up ?

Jag vaknade för en stund sen , fick sovmorgon (tack vidde som sov enda till tio utan att väcka mig en enda gång). Idag är det väldans mulet ute , men det gör inte så mycket. En sån dag står jag ut med och jag är dessutom inte sol-sugen! Däremot är jag glad om vi slipper regnet för jag har planerat en långpromenad med vidde senare sen...

Bion igår , Sommaren med Göran var mycket bra. Man skrattade hur mycket som helst xD skitsköna kommentarer hela tiden åh ja , absolut värd att gå åh se på bio! : ) det är btw en massa filmer som jag vill se nu. Några av dem går redan men sen är det massa filmer som kommer snart. Bland annat: Flickan som lekte med elden , Beck , Ice age 3 , Baksmällan ah minns inte ens alla men have to see them iallafall!

I efm / Ikväll ska vi kolla på en lägenhet eller ev 2 om vi får tag i personen som bor i ena lägenheten. Skulle vara skönt om vi fick tag i henne för lägenheterna ligger så nära varandra. Så det ska bli spännande åh se om det är ngt att ha!

Nu funderar jag på frukost och sen kanske sätta på ngn film. Jag hittade en massa filmer (Pattes filmer) som jag inte sett. Love Actually (fri stavning på den) lockar mig mest förtillfället!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Candra

Haha, men jag är ju inge bra ^^ jag övar ju bara, den på dixies blogg blev bättre faktiskt, eller nåt :p

Jaja, jag kan försöka, blir den dålig kan du ju alltid kasta den :)

2009-08-11 @ 11:47:29
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Candra

Btw, Ice Age 3 är dålig =/ Inte alls lika bra som dom föregående =(

2009-08-11 @ 11:48:54
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: lalalalalaaaa *

Haha nja egentligen är bara halva min :P . . .

2009-08-11 @ 13:25:49
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0